Babeczki cytrynowe na Wielkanoc


Przepis na fikuśne babeczki cytrynowe, które sprawdzą się na Wielkanoc 💛💛

Składniki:
3 jajka 
1 szklanka cukru pudru
2 łyżeczki proszku do pieczenia
2 szklanki mąki
sok wyciśnięty z dwóch cytryn
150 rozpuszczonego i przestudzonego masła 

Wszystkie składniki miksujemy do uzyskania gładkiej masy a następnie przekładamy do papilotek. Ciasto nakładamy do połowy foremek, ponieważ ciasto nam sporo urośnie podczas pieczenia. 
Babeczki pieczemy w 170C ok 25 minut.

Babeczki przystrajamy wedle siebie, może to być cukier puder lub po prostu lukier. Ja swoje babeczki przyozdobiłam kremem - ubiłam śmietankę 30 % (200g) z serkiem mascarpone (250g) do kremu dodałam 1 łyżkę cukru pudru. Na wierzch położyłam białe jajka czekoladowe, które na babeczkach przypominają uszy zająca. Smacznego!!💓💓😊😊



 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Murzynek

Pączki domowe, mięciutkie i pyszne!

Ciasto bez pieczenia Milky Way :)